Cartea – Cat costa un magazin online si de ce

Am inceput sa o scriu in 2016 dupa ce un post cu acest nume a devenit viral. Mi-a luat 2 ani sa o public pentru ca… “life gets in the way”. Am revizuit-o de 7 ori in acest timp si pana la urma mi-am dat seama ca e mai putin despre tactici si mai mult despre strategie. Adica mai putin despre ce merge anul asta si nu va mai merge la anul, si mai mult despre ce au facut (nu tot timpul cu aceasta intentie) proprietarii magazinelor online cu care am lucrat din 2003 incoace si au avut succes. Si ce n-au facut cei care au inchis si de cele mai multe ori au si pierdut banii.

Si este despre cum sa faci comert electronic strategic, care este mereu “la moda”. Adica o metoda programatica de a iti organiza afacerea, de a face profit, de a stii cum sa lucrezi cu furnizorii de platforma, programatorii sau agentiile de marketing online. Si cum sa eviti “new shiny things” – acele lucruri extrem de noi, netestate, care de cele mai multe ori doar consuma.

Se gaseste momentan de vanzare doar la Libris – https://bit.ly/Cat-costa-un-magazin-online  (transportul poate fi gratuit daca mai cumperi ceva de 3 lei)

(1/12)